måndagen den 19:e maj 2008

Gästblogg: ALLA HAR EN TOK INOM SIG


och där borde den oftast inte stanna.

Jag tror bestämt bloggen försöker säga mig någonting obehagligt. Surfar intet ont anande in och kommenterar Inlägget om Ian Ziering, och vad får jag för ordverifiering???
Jo det står ARSFCKT med stora röda
bokstäver! Känner mig både road och aningen paranoid, tittar nervöst på Nicko. Sånt här händer nog bara mig ha ha ha. Skickar med bevis.
Arsfckt - tack men nej tack.

Pöss Lil´sis

PS: jag lovar och svär dyrt & heligt på att
bilden ej är manipulerad på nåt sätt. När jag såg vad det stod satt jag bara och stirrade en stund, läste om och om igen....för bra/dåligt för att vara sant liksom

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ni är så jädra söta. Och Lil'Sis bara blundar. Mandis har samma ögon som nu, bara mindre...

Tutt

Amanda sa...

Ha.

Di va ju söta när di va små, dä kan en ente säja nöt annat.
Männ nu ä tösera Häll-bärj voxna.
Dä ä ju fö-jävvlit va tia går.