måndag 12 maj 2008

SATC-premiär

i London.
Min inbjudan?
Måste kommit bort i posten.

4 kommentarer:

30-nånting sa...

Neeej, stackars dig. Visst är det värdelöst när saker och ting kommer bort i posten! Själv är jag fortfarande irriterad på att min inbjudan till Elton Johns Oscarparty med tillhörande flygbiljetter kom bort...

Amanda sa...

Hahaha.
Vet du förresten vad som händer om man slinker in oinbjuden på ett Elton-party?

Jo, ingen kastar ut en, för det är ju en partypooper. Inte skönt. Inte Elton.
Man blir i stället behandlad som en gud och kan festa på bäst man vill.
Men.
En diskret säkerhetsman håller koll på allt man äter och dricker. Och sen kommer det en fet räkning hem i brevlådan. Häpp!

Anonym sa...

Skit oxå, då blir det ingen partycrashing hos Elton då alltså. Fast man kanske kan fjäska lite med den diskreta säkerhetsmannen? Spitroasting nån? ;)

Åh, längtar efter att se SATC-filmen. Även om jag bittert anar att den är kalkon.

Lilsis

Amanda sa...

Jag längtar lite också, fast jag vet att det inte kommer funka.