torsdag 8 maj 2008

spoooky - och inbjudan till bokfest med mig nångång i september

"Subaltern är ett äventyr" - Jonas Thente, DN

Förlaget som vill ge ut min Styggelsen publicerar en kulturtidskrift också. Spana in underbara omslagsbilden av denna konstnär på senaste numret.

Har jag ett gott hem på det förlaget? Fattar dom grejen med mig? Ja tjenare. Är påven katolik?

PS: Jag trooor att det blir en kombinerad släppfest för alla deras nya böcker i Stockholm i höst... Anmäl ditt intresse här, till höger, så ses vi! Jippiii!

"Fest för den samtida litteraturen

I höst, innan bokmässan i Göteborg, kommer vi att anordna en fest för den samtida litteraturen i Stockholm, där man kommer att kunna möta de flesta av våra samtida författare. Förbered dig på diskussioner, uppläsningar, performances, musik och en hel del annat... Anmäl dig på vår allmänna epostlista till höger, så får du kontinuerligt information!"

10 kommentarer:

Anonym sa...

Ja ja ja! Tutt vill gå på schläppfest med Mandis!

Amanda sa...

Oh yeah. Come baby, come.

Bok & Bibblo i Jöttebårrj är 25 - 28 sept och festen lär bli innan mässan.

Terése sa...

Det skulle ju vara hur kul somhelst.

Nunneklänning och självlysande shots?

Amanda sa...

>Nunneklänning och självlysande shots?

One can but dream.

Ina sa...

åh. det däääär vill jag också gå på.
Synd att det är så förbaskat långt bort.

Terése sa...

Ina, samåka?

Ina sa...

terése: Men jag bor ju typ i arktis nästan.

jättjättelångt norrut i kalla luleå.

Amanda sa...

Ni får ta hundsläde brudar. Och sameluva á la Caråla.
Joik joik.

PS: I ståkkålm finns det blanka bilar och blanka affärer och sura människor. Inte så mycket renlav. Bara ett tips va.

Terése sa...

Men ey, Ina, ha dö misse att i båo ine´ Piiit´schtan? (Piteå, reds. anm.)

Hä jär ju som nästgårds... Scwäng förbi mä vä hunn´schlädan, nan gang ine början å säptämbär, så kansche, i säääg -kansche, vä våra i tiid.

I kann schtå för jojk'n...

Ina sa...

terese: LOL!!!

Men herregud min skapare.
Du bor ju nästn granne med mig!!
Hur kunde jag missa det här? Har jag blivit senil, eller vad falls?

Men vad KUL!!!!!!!!!!!!!!