fredag 10 oktober 2008

Mycket preggoblogg nu.

Men jag har så många tröstlösa veckor att ta igen.

Och kolla här då. What the f*ck?!
Bild och konversation från förra veckan (typ v16):

Emmet: "Helvete. Jag är mannen som kom hem från jobbet och fann sin hustru höggravid. Så såg du inte ut i går. Jag är chockad."
Jag: "DU chockad? Hur tror du jag känner?"
Emmet: "Har naveln poppat ut eller?"

Över En Natt. Skojar inte. Hade vanliga jeans dagen innan och kände mig nästan konkav. Har gått ner 1 kg sen inskrivningen. Men... plupp.

Mysigt är det i alla fall.

10 kommentarer:

arild sa...

Cute!
Det där med naveln... det är nog männens värsta mardröm. Tänk vad de får genomlida de stackars männen!

sonja sa...

Haha...känner igen det där. Blev gravid mitt under en körlektion. Asså bil, inget kyrkligt för tusan.

Amanda sa...

>naveln... det är nog männens värsta mardröm

Nä han var mer chockblandat fascinerad, höhö.

>Asså bil, inget kyrkligt för tusan

Hahahaha

Ina sa...

vad fin du är!

Amanda sa...

Ina: Tack snälla du.

Jessica sa...

Håller med Ina. Jättefin...

Terése sa...

Den klär dig. More is more.

/Mvh Stajlisten.

Amanda sa...

Höhöhö.

Tack.
Nu ska jag käka lunch.
Igen.

30-nånting sa...

Åh du är jättefin amanda! Du är en av de där vackra preggosarna med perfekt kula som jag går runt och avundas i min korvmage...haha.

Anonym sa...

Du är så söt! Grattis igen, sötis!
:-)

Tutt undrar hur naveln ser ut, men det får en la enta se på bild va?

Pöss!