fredag 28 augusti 2009

Budgetshopping.

Denna blev det. 24 dollars (plus frakt och skatt och tull, men det skiter vi i nu). Från snorbilliga och lite sladdriga klädtemplet Forever21 som kan blixtra till så skarpt att dom blivit bl a stämda av bl a Gwen Stefani för klockrena kopior på hennes L.A.M.B.-paltor.

Ingen Phillip Lim- eller Development-klänning för tuuusentals kronor för mig alltså. Tror inte ens att jag skulle köpa lyxkläder till idiotpriser om jag kunde. Eller nä, nu ljuger jag. Ibland skulle jag det.

Och en bra kväll mellan mig och E blev det också.
Shopping och kärlek. Jag kan allt lite om båda i alla fall.

2 kommentarer:

Terése sa...

Mycket fin. Jag älskar den där färgen.

Det verkar vara en dröm i viscose, att döma av den ljuvliga fallet i tyget. Det gör sig mycket bra i just omlottplagg.

/Mvh Tygnörden

Amanda sa...

Ska mannekänga när den kommer. Vi får se. Kan bli lite pattlisa-varning eventuellt.