torsdag 20 augusti 2009

Födelsedag

idag. Min.
Jag kan inte uppbåda någon entusiasm alls inför detta men jag ska göra mitt bästa för att fejka.

Vi firar mycket i vår familj. Varje torsdag är parmys (eftersom maaaken spelar fotboll på fredagskvällar). Och vi dricker ofta bubbel för att fira bra saker hemma och på jobbet. Lägger gärna sista pengarna på lite gott kallskuret och några präktiga biffar. Är väl lite partied-out helt enkelt.

Men kanske tar jag på mig min present till mig själv (jomen jag var ju bara tvungen), trippar fram till ugnen och langar in en lemon drizzle cake.

14 kommentarer:

Stycket sa...

Grattis från mig i alla fall!

suziluz sa...

Men gratulerar, sötnos. Fira din födelsedag som det passar dig. Om det innebär morgonrok och tv, då är det det som gäller!

suziluz sa...

roCk, heter det. //Mvh Perfektionisten

Amanda sa...

Tack tack Darlinks.

Too much info-varning:

Maaaken har just tagit en morgontimma ledigt med pojken så att jag fick bajja/duscha ifred. Mycket uppskattad present. Obs allvarligt.

adrenalin sa...

Grattis på dig!
Hoppas humöret går i topp nu när du fått klubba och dessutom har så tjusiga skor!

Anonym sa...

Grattis sötnos. Välkommen till "nästan jävligt gammal"-klubben.
L. Ninja

30-nånting sa...

Hurra hurra för din födelsedag. Partied-out eller inte.

Amanda sa...

Amen tack, nu är jag faktiskt jättesprallig när jag har fått björna ordentligt och allt.
PUSS!

Arild sa...

Instämmer i gratulationerna!
Fyller minsann själv på söndag och har väl aldrig sett charmen i att (på papperet) bli äldre. Är skitdålig på att fira, har ingen firarådra i mig. Plain boring, helt enkelt.
Och pjucksen är ju bara du (har jag förstått nu).

Anna sa...

Grattis! Måtte fridfulla korvningar, hela meningar och färdigtänkta tankar stå som spön i backen!

jessica sa...

Tusen miljarders grattiskramar!

Jessica

Amanda sa...

tackur tackur honeyz

Carina sa...

Äldre=mer vis???
Landskronakram

Amanda sa...

Nej mer senil

Oxfordpuss