torsdag 6 augusti 2009

Jag vet att det kanske är fel men jag

- har helt otippat börjat tycka att Nicklas Wahlgren 'verkar lite mysig'.

- ser ner på sömniga människor.

- är alltmer nöjd över att jag var för lam för att tatuera mig.

- känner mig överlägsen människor som är rädda för fet mat.

- skulle aldrig kunna vara ihop med någon som inte lät mig pilla och klämma på intressanta defekter i deras hud.

-anser att det är något av en bragd att maaaken och jag fortfarande är ihop. En bragd av oss båda. Hur två såna tjuriga juävlar dessutom lyckats producera en helt okej liten son OCH fira tvåårig bröllopsdag idag övergår mitt förstånd. Schampaaanj!

9 kommentarer:

Yvonne sa...

Det sägs ju att två negationer tar ut varann...så tjurig+tjurig=glad! Eller hur? :-) Ha de gôtt!

Tante Jul sa...

Gratulerer på bryllupsdagen! Jeg og Mannen har to- og treårs bryllupsdag i neste uke, og vår sønn er også helt ok :)

En Lisa sa...

Grattis!

och till att ha blivit publicerad ännu en gång :)
Gillar felix fruktkola?

http://www.alltombarn.se/bebis/har-visar-mammorna-sina-skotvaskor-1.26608?image=1

Amanda sa...

Hehe, tack kära.
Intressant teori Yvonne! I like it.
Grattis i förskott Tante Jul. Er son är mer än OK!
Tack Lisa, jag är mycket stolt över just den publiceringen. Felix älskar fruktkola mariginellt mindre än happy meal och palwin no 4 (kosher wine);o)

Anonym sa...

Åh! Grattis på bröllopsdagen, sötis! Bubbla lite gött i glaset för mig också.

Jag håller med dig om punkten med huddefekter. Själv vill jag också gärna pilla. Gärna i örat också. Öron är skumma.

TUTT

Amanda sa...

Ja gud Tutt, öron, öron!

Tillägg: Jag ser även ner på folk vars bebisar har mycket bös i öronkotletten (i e ytterörat) och ingrodd lort djupt nere i vecket mellan fingrarna. Ja, det är svårt att komma åt, men det GÅR.

Anonym sa...

Bah!
Säger la grattis då - trots att du ser ner på såna som mig (såna där sömniga).
Går och lägger mig.

"Senhejsa"

p.s Är lite mindre baggig än du tror jag - återhämtar mig snart *blink*

adrenalin sa...

Grattis!!! Fast det där med NW vet jag inte... Men OK, för att det är f
du då :)

malin, costa brava sa...

Du är ju bara bäst på att skriva kul.