onsdag 7 oktober 2009

Nä jag smäller av.

Jaha. Tack för detta, Karstensdotter. Eller ska jag väsa fan ta dig? (Skojar.)
Men, alltså, att det var så vidrigt döligt kommer faktiskt som en chock. Att vi inte fattade det då? Jag får skylla på Carålas närmast förhäxande utstrålning.
Eloge till Jahn som lyckas bomma mimningen till varenda låttext. Och är det inte nåt lite... 'over familiar' i sättet han tar i henne..?

Tur att vi arma barn hade Fame och tidiga Madonna som motvikter.
Nu måste jag gå och lägga mig ner en stund. Min värld svajar.

6 kommentarer:

A sa...

Haha, jag tittade först och läste ditt inlägg sen. Och jo, vi reagerade på samma saker. När han grabbar tag om hennes höfter har han något i blicken som inte känns helt okej.

adrenalin sa...

Ha ha ha, Teigen ska tydligen bli frimärke i Norget nu!

Amanda sa...

A, exakt, det där rumpgreppet doftade lite väl sängkammare, no?

Frimärke? Coolt.
Blir det unge (nåja) buspojks-Jahn eller den mogne Iggy Pop-Jahn (nedan) tro?

http://gfx.dagbladet.no/pub/artikkel/4/46/463/463647/Teigen_858.jpg

TUTT sa...

Såg inslaget igår. reagerade också hans händer. Min tanke? Varför är man automatiskt sexig som norsk man i mina ögon? Intressant.

Karstensdotter sa...

Vassego ;-P

Amanda sa...

Jomen visst har/hade han 'nåt'.