fredag 16 oktober 2009

Oklart varför

men jag blir märkligt fjortisfnissig när jag nås av nyheten att Mikael Persbrandt ska börja sälja trikåvaror för män med hästballar.

Skicka genast hit ett par tack. Maken är ju så välhängd att det nästan är otäckt va. Ja man blir nästan lam säger jag.
Får sitta på sån där plastring som man använder inom vården när nån spruckit i stjärten.

Där har du nåt förresten, Mikael Persbrandt.
Hans-och-hennes, en duopack i rött och rosa, läckert så här till jul och allt:
Hästballekalling till pojken + sittring till flickan.
Jag tar bara 40% av intäkterna för den idén.
Tack så mycket.

4 kommentarer:

Yvonne sa...

*fnitter, fnitter*

Amanda sa...

och *fniss, fniss*

Är din partner också spekulant på ett par?

Yvonne sa...

Moaahhahhha! Nej, det räcker med såna från Åhlens ;) Jag kollade på artikeln om Hästkallingarna, det var ju en hel manual om hur man skulle göra... "lägg i paketet och dra ihop med ett snöre" eller hur det var. Låter obekvämt. Men vad vet jag ;)

Amanda sa...

"lägg i paketet och dra ihop med ett snöre"

EXAKT - så att inte slangen ramlar ut eller vad?

jag skrattade så jag grät
(och det funkar bra med helt vanliga kalsipper här också)