onsdag 14 oktober 2009

Om du var här

skulle du få smaka.

10 kommentarer:

Speja sa...

Smaka!? Här är det allt eller inget som gäller! Eller fifty-fifty.

Amanda sa...

Haha!
Maken valde citronkaramellen och valnötspralinen.

Camilla sa...

Den däringa runda, vita, chokladen(?) såg spännande ut!

Amanda sa...

Det var den! Mild konjakstryffel i riktigt bra vit choklad. Inget jag borde gilla, men det gjorde jag...

Terése sa...

Om du var här skulle du få smaka
-ostbågar
-NonStop
-AfterEight
-mörk choklad med pistage (Oj, sorry jag tog visst sista biten till lunch),
-Truly black (om du inte smakat - beställ med nästa Sverigebesök. Eller här; http://sverigeonline.se/product_info.php/products_id/441)
-och rostad ritsemlimpa med bregott och vanlig jävla finsk laktosfri ost.

Oj. Nu blev jag fikasugen.

Amanda sa...

Gaaaah
vill ha
VILL HA
(och lite helfet fil tack)

Camilla sa...

Visste du att hjärnan arbetar till 90 % av socker? Allt har en mening.

Amanda sa...

Ja typ visste jag (eller trodde) det!
Att hjärnan går på snabba kolhydrater:
http://allaharenbok.blogspot.com/2008/04/glm-kokain.html

Finns ju inget mer surt eller segtänkt än en mänscha som inte äter.

Camilla sa...

Haha, ja jag kan bara hålla med!

Jag blir en riktigt grinig surtant om jag inte får mat i tid.

Apropå mat, så provade jag osockrad blåbärssoppa imorse. Det var ingen höjdare kan jag säga.

6-barns mamma sa...

Mmmmm om du visste vad sugen jag blev när jag fick se bilden!!!
Tyvärr har jag fått graviditetsdiabetes så allt sött är förbjudet!!!!
Så det enda jag är sugen på är... fin chocklad med en massa gott i!!
Men idag är det 27 dagar kvar, dom längsta men ändå under 1 månad!!!