söndag 4 oktober 2009

Så vet man.

När folk min mamma får en slags verbal tic och börjar upprepa väldigt ofta hur himla gott hon tyckte att något var - då vet man att hon egentligen tycker "nja, sådär".

När folk min pappa blir helt stum, tuggar, blundar och ber om mer (händer typ aldrig) vet man att man skulle kunna ha en karriär inom mat om man ville.

Menyn: Vildsvinskorv i naturligt skinn från oxfords saluhall + makens löksås + mitt potatismos (ie 35% smör, 25% riven cheddar, resten pressade potäter, mjölk, muskot & en nypa svartpeppar).

5 kommentarer:

30-nånting sa...

Mmmmm, och potatismoset låter magiskt!

TUTT sa...

Hihihi...
Mmm, att läsa föräldrarna, det har man ju lärt sig vid det här laget. Det värsta(bästa?) är väl att de läser mig precis lika bra.

Yvonne sa...

Ooo...det där lät gott! Vildsvinskorv? Det har jag inte sett i nån affär nära mig än...
Gött mos :P

Amanda sa...

Ja jädrar. Jag åt så att jag knappt kunde sova.

TUTT sa...

"Vildsvinskorv i naturligt skinn" hi hi hi. Jag är lite kvällstrött och fnissar nu åt att detta låter som en modeaccessoar när jag läser det för mig själv.
Hi hi hi...