torsdag 15 oktober 2009

Vackra tårtor.

Hahahaha ha ha ha.

9 kommentarer:

Tante Jul sa...

Jeg har hatt mye moro med Cake Wrecks-bloggen! Og sett mye fint på søndasinnleggene.

Amanda sa...

Oooo, jaså ja just det, det finns ju en hel blogg om detta! Jag skyndar dit bums!

adrenalin sa...

Underbart! Medan jag skrattar så tårarna rinner kommer sonen och frågar om det där "VERKLIGEN är dina mail mamma?" Han vill ha datorn för att spela spel. Aktare, det går så snabbt, snart gör Felix detsamma med dig!

Amanda sa...

Han vill redan!
Har raderat 2 addresser från makens iphone & skrivit ett mail från min dator. Utan att krossa tangentbordet. Tack för det.

adrenalin sa...

Oooh, en hacker!

Amanda sa...

Exakt. Like father like son.

Madde (maddepladder) sa...

Haha "It a Gril" måste också kolla in Cakebloggen!

Amanda sa...

Hahahahahaaaa
Spana in jultårtorna ("The most wonderful time of the year") - skrattar så jag gråter nu.

Ina sa...

Den där bloggen är sjukt kul! Bra inspiration när jag känner mig oinspirerad och talanglös.