onsdag 11 november 2009

"Tryfflar med kaksmul i

är inget för mig" tänkte jag igår kväll.
Oj. Så fel jag hade.
Nam nam nam nam nam. Tack till vännen Rosie.

Så vi göttade oss under en filt och kollade på In the Loop hundra år efter alla andra (superkul tyckte både politikgalna guben och inte fullt så politikgalna käringa) och kände oss rent av lite kära och gick och lade oss och vaknade utan varmvatten och fick hacka i oss att värmepannan/varmvattenberedaren är - kajko.
"Jag visste det. Jag har haft så otäcka drömmar", sa E. "Huset har ropat och suckat till mig: 'Hjälp! Hjälp! Jag mår inte bra!'"

Jaja. Man får vara nöjd så länge man bara har såna problem som försvinner när man kastar en bunt pengar på dom. En fet j*vla bunt. Var man nu hittar såna.

4 kommentarer:

30-nånting sa...

Åhhhhh, tryfflar...

Kanske kan de väga upp pengahögen ni måste kasta iväg?

Amanda sa...

Ja speciellt när man får dom i gåva, höhö.
Nä fan. Jag vill verkligen inte klaga. Men E är rädd att det är nån läcka i systemet och att det kan bli golvuppbrytning och fanskap (ja förre ägaren la in sporadisk golvvärme - DOH).

Plus att som LÄR ju hitta nåt barnlik el dyl. Jag bara vet det.

30-nånting sa...

Usch och fy, då hoppas vi att ni slipper golvuppbrytning. Så låter vi de döda vila i frid va!?

Amanda sa...

Ja!