fredag 25 december 2009

Jag har fått ett coolt

julkort som jag (inspirerad av Marie) måste erkänna att jag inte har den blekaste aning vem som skickat.

Trots att hon (ja det måste vara en hon) har undertecknat med ett märkligt (men inte oläsligt) namn.
Det är postat i UK och på engelska.
Men hon (?) har använt mitt svenska smeknamn (det gör inte många som jag inte känner väl).
Och hon (?) visste vår nya Oxford-address.

Har jag fått nån typ av stroke - eller förträngt en kär väns namn?
Detta gnagde hål i mitt huvud så tillvida att E tog bort kortet ur min åsyn en stund.
Men sen tog jag fram det igen.
För det var så fint.

4 kommentarer:

Marie sa...

Det är inte så att det kan vara fröken spöke? Mo ha ha ha ha...

Amanda sa...

sluta
SLUTA!

(I så fall har hon en mycket vuxen och snygg handstil ... TÄNK om det hade varit värsta knaggliga barnhandstilen i grått bläck på ett gulnat viktorianskt julkort)

Marie sa...

Hon lär ju inte ha en barnslig handstil eftersom hon spökat så länge. Klart hon kör modern tappning på kortet:)

Amanda sa...

otäck och fascinerande tankegång Marie