söndag 3 januari 2010

Blir svårt imponerad

av alla som kan sammanfatta sitt decennium så fint och detaljerat och innerligt och kul.

Själv kommer jag inte ihåg någonting.
Eller jo, jag minns ju i stora drag.
Och alla viktiga skeenden och roliga anekdoter knivskarpt.
Alla sköna nya människor och studier och flyttar och förhållanden och glädje och hopplöshet och snygga år och fula år och helt plötsligt var jag gift och fick börja ge ut böcker och häpp så bodde vi i Oxford och oj, nu har vi en pojk.
Men: Vilket år hände vad?
Nej. Det skulle jag vara tvungen att fundera osunt länge på.

2 kommentarer:

Anne sa...

Jag kände precis så där! Kunde inte komma ihåg en enda händelse! Därför tog jag fram bilderna från förra året och skrev en kort spontan liten text till dem. Jättebra- eller?

Kolla igenom bilderna, de säger rätt mycket;)) Gott nytt år!!!

Amanda sa...

Har kollat, mycket impad av dig med. Det är ju ett jäkla jobb att sitta och hitta och lägga upp massa trevliga pics sådär.