torsdag 28 januari 2010

Dagens köping.

(Jag behövde.)

15 kommentarer:

Maria Turtschaninoff sa...

Covet.

Hur var det nu, vill du bli min personliga stylist...?

Amanda sa...

Ah, älskar det ordet!

Nope, jag kan icke styla via webben, Terése på Mellisplace är dock en jävul på sånt (vem minns inte "T på torget, DIN personlika balkonsult" från när hon hade egen tygaffär liksom?).
Jag drar alla mina potentiella inköp via henne. ;o)
Ibland har hon dessutom web-maskerad, what's not to like?
http://mellisplace.blogspot.com/

Maria Turtschaninoff sa...

I will check it out!

Fast jag börjar ju tro att du skulle ha en alternativ karriär som personlig shoppare...

Amanda sa...

Här har du den, jag tror bannemej dom levererar till övriga EU-länder. Men dom ÄR en billighetskedja så kvaliteten är lite hit-'n-miss och storlekarna likaså, därför beställde jag en 10:a och en 12:a.
(Jag köpte även billiga svarta strumpebyxor med minismå hjärtan på, strumpor brukar dom vara riktigt bra på):
http://www.newlook.co.uk/1863019/186301949/ProductDetails.aspx?extcam=AFF_AFW_ShopStyle%20UK

Amanda sa...

P.S. Och ja, den ser ruskigt kort ut på dockan men jag är kort (1.64) så jag chansar att det kan funka.

Anna sa...

Jättesöt. GUD vad trött jag är på att pulsa i snön i med halva garderoben på mig. Gah.

Marie sa...

Åh, sicken fin! Du behövde den verkligen, speciellt om Felix är både magsjuk och viktmobbad - jag menar då är det extra viktigt att mamman håller sig snygg;)

Amanda sa...

Tack friends.

Nu fattas bara en försenad smekmånad på Sicilien, vita gymnastikskor, em man med lagom uppknäppt skjorta + en vespa.
Eller nåt.

TUTT sa...

Du behövde. Say no more.
Du behöver också tydligen en honey moon. Go for it! Blir E sådär härligt sommarbrun?

Amanda sa...

E brukade bli som en pepparkaka men jag tror den förmågan börjar gå över lite, kan det det?
Nä fan här finns inga snabba cash till några reeesor - vi får väl ta en picknick på rödrutig duk och vinflaska i korg under köksbordet när sonen sover helt enkelt.

Karstensdotter sa...

Jag vill ha precis en sån, men den måste vara exakt knälång! Jag älskar exakt knälånga prickiga klänningar, det är det absolut snyggaste som finns!

Alley Cat sa...

Så klart att du måste! Perfekt ombyte till ränderna du körde häromdagen... Snygg!

Amanda sa...

Tack!
Yup, kortheten kan möjligen bli en utmaning här. Riktigt korta vidare sommarkjolar vill jag bara ha i tyngre material typ denim för lite rump-uppblåsnings-trygghet i alla fall.

Terése sa...

Lovely!

På p.r.i.c.k.e.n du.

Maria Turtschaninoff sa...

Nu vet jag vad jag gör i helgen - surfar på den sajten! Men oj oj vad klänningarna är korta. Knälångt är nog min melodi.