lördag 9 januari 2010

För en sekund sen:


Förträngde jag hur vidrigt kissnödig jag är eftersom jag inte ids resa mig.
För en minut sen: Hällde jag upp den sista kaffekoppen för idag och gav den tysta babymonitorn en tacksam blick.
För en timma sen: Tänkte jag "jisses vad trött pojken är, jag får snart testa med en kort eftermiddagslur".
För ett dygn sen: Hade jag ont i skelettet och trodde att jag skulle bli krasslig.
För en vecka sen: Såg jag inte fram emot att E snart skulle börja jobba igen.
För en månad sen: Hoppades jag (förgäves) på några jobbesked innan jul.
För ett år sen: Började jag bli preggo och optimistisk på allvar. Visste inte att det bara skulle dröja 5 veckor till. Och jag kände mig lite motvilligt märkvärdig som fick äta vid the High Table på Christ Church College innan jag rultade ner i katakomberna för lite resööörsch.
Ska rota fram bilds.*

*Hittade. Se ovan.

2 kommentarer:

Terése sa...

Gillar hur du fick till ängel/demon-minerna.

Amanda sa...

hahaha

det hade jag inte tänkt på

tror jag försökte leka lite dexter nere i källarn där