fredag 22 januari 2010

Har pimpat mitt ritade lite.

8 kommentarer:

30-nånting sa...

Härligt att du är igång Amanda!

Amanda sa...

Ja. Härligt och ovant.

Yvonne sa...

Pip, pip! Jag ljudsätter ditt ritande lite bara... ;)

Sofia sa...

àh vad fint! Kan man beställa version pàsk-kort?

Tante Jul sa...

Ja, jøss. Nå er det jo ikke lenge til påske. Første søndag etter første fullmåne etter vårjevndøgn. Hvem greier å huske slikt?

Amanda sa...

Jag kan lägga ut en större bild om nån vill ladda ner och trycka ut själv som påskkort

men kanske svartvitt så barna kan färglägga? (och så går det åt mindre skrivarbläck, hehe)

säg till ba så gör jag.

>Første søndag etter første fullmåne etter vårjevndøgn.
Ja just det, öh, det hade jag FULL koll på
(not)

Ingrid sa...

Å. ja, klar vi vill!

Sofia sa...

Toppen!