torsdag 14 januari 2010

Något fattas.


Så. Det var bättre.

8 kommentarer:

En Lisa sa...

:)

Arild sa...

Haha! Han ser så nöjd ut!

TUTT sa...

Jag vill gnosa med han!

Yvonne sa...

DU är supergullig som tycker att jag är supersöt ;) Och jag badade!! Under över alla under! :D
Din son är verkligen superdupersöt!! ;)

Amanda sa...

Felix idea of gnos = dansk skalle
;o)

Tre stycken sa...

Han är så söt att han nästan ser animerad ut, din son! Man vill liksom bara borra in näsan i de där kinderna!

Amanda sa...

Han har kinder som Mazarin!

Men de i fejset är ingenting emot hans butt cheeks i söthet kan jag säga.

Fast det får jag inte lägga ut bild på för då blir det skilsmässa.

(Gudmor tycker att F ser ut som "Andy" i rullstolen i Little Britain när sonen låtsas att han inte fattar vad vi säger. Stämmer lite.)

Sus sa...

Jisses vilken söting!