måndag 15 februari 2010

Dagens inspirationsbild.

Ett rum att tappa förståndet i.

6 kommentarer:

Alley Cat sa...

Ja det kan man lugnt säga! Ett rum med en historia att berätta helt klart...

Yvonne sa...

Det ser rofyllt och spännande ut på samma gång.. :D

Arild sa...

Oooohhh, väldigt spännande rum! Är det Norman Bates mamma som har lämnat rummet?
Här kan vad som helst ha hänt...
Kan tänka att det inspirerar dig. jag ser fram emot ett mycket inspirerat författarskap!

Terése sa...

Jag tyckte jag såg gungstolen gunga till!

Är det en animering? Eller kanske min hjärna behöver vila några timmar?

Michaela sa...

Det är något med gungstolens skugga, jag får också för mig att den rör sig. Kanske för att man förväntar sig det?

Har för övrigt (i ett anfall av draåtskogen) lagt upp låten Suspiria av Goblin som så kallad funtone. Så det är vad folk får lyssna på när de ringer min mobil och väntar på att jag ska svara. Vill de inte ha hårdrock, då får de läskig låt istället. Ha!

Amanda sa...

Inte animerad så vitt jag vet...
Jag tänker mig att det bor en vålnad efter en gammal cowboy här.
Han blev kvar efter guldrushen, besatt av att hitta en stor åder han hade drömt om.
Förlorade allt, blev sedemera galen och dräpte sin familj när dom låg och sov.
(Han ångrar det - lite.)

Michaela, haha, bra där.