tisdag 23 februari 2010

Japp, jag vill så gärna

sprida den glada nyheten utan att leka mystisk.

Men det gårn'te riktigt än. Legal stuff osv. Och jag är ju allergisk mot att ropa hej förrän jag är över bäcken så så får det bli. Fast nu har jag ju ropat hej. Så nåt nytt kul (jobbrelaterat) är ju i rullning. ÄNTLIGEN. Och tack för de fina, glada tillropen. Snyft.

(På tyska sidan har en agentur [tack söta söta Tante Jul] just hört av sig nu på morgonen efter mitt introduktionsmail. De vill läsa mer Styggelsen. Yess.)

Igår kväll firade vi med att skumpa runt till ABBA med Disco Boy allt vad ringmusklerna höll.
Sedan bytte jag diskborste i ren eufori. Bara sådär!
Och Disco Boy fick testa lite apelsinsaft ur pipmugg (hit), ett lättsaltat chips (hit!), fet komjölk (HIT!) och youghurt med kola-smak (ulk).

4 kommentarer:

Maria Turtschaninoff sa...

Du, jag skulle inte heller gilla youghurt med kola-smak! Blä.

Och håller tummarna för Tyskland...

Amanda sa...

Nä, hur tänkte vi där?
D-oh.

Tante Jul sa...

Så bra å (kanskje) kunne være til nytte!

Amanda sa...

Absolut! Jättebra tips & push, dom verkar alerta!

Problemet med nya utmaningar kan ju vara att man inte har nån aning om var man ska börja, liksom.
Tur det finns såna som VET lite!