torsdag 11 februari 2010

Morgonmyset och morgonbuset.


7 kommentarer:

Alley Cat sa...

Jag erkänner lite skamset att jag inte brukar tycka att bebisar är särskilt söta... Men Felix ÄR söt som socker!!!

Arild sa...

Och de sockerbitarna har jag inte sett förut. En riktig liten busunge, minsann!

TUTT sa...

Åh så gott! Sicken rar liten trut!

Amanda sa...

dessutom luktar hans lortar jordgubb, han kinkar aldrig, är aldrig sjuk, drar vitsar när någon är deppig, lånar gärna ut pengar till mammi och kan byta däck på bilen

;o)

Alley Cat sa...

Perfekt avkomma helt enkelt... Kan man kanske redan nu tinga ett par tre stycken ur nästa kull?!?

Amanda sa...

hahaha
ja vilken färg vill du ha
(vi gör beige, cendré och -rått)
och ska den ha jew-fro eller ej?

Alley Cat sa...

Egentligen skulle jag vilja ha en röd men vilken annan färg går givetvis bra - jew-fro tar jag gärna som tillval om den möjligheten finns...