söndag 7 februari 2010

Notera gärna

hur jag och Katherine sneglar på våra kiddos med exakt likadana ansiktsuttryck.

Jomen det gick ju bra detta.
Efter en heroisk arbetsinsats av mig + maken. Han kan köra bil genom hela London! Utan att få vallningar! DET visste jag icke. Blir nästan lite, typ, kär.

Sonen = nöjd (men kräksig).
Brudparet = så fina att jag lipade. Jag har ALDRIG lipat på bröllop förut (jo mitt eget).
Min röst = borta.
Min hosta = majestätiskt äcklig.
Foton = hanns knappt med.
Nattsömn = nope.
Discodans = sonens nya favvogrej.
Han är en sån j-la uppmärksamhets-apa den där. Har aldrig sett honom mer strålande glad än när han fick shejka loss till 'Billie Jean' på The Godfathers arm och alla runt omkring skrålade och pekade "... but the kiiid is not my son!"

5 kommentarer:

TUTT sa...

Underbar bild, även kiddosarna har samma look, tittarbort från mamma och smyggojsar med nått som de vill ha ifred. Så fina ni är, äckelhosta till trots! Nu kan du få vila.
P.S. The kid is your son...

Yvonne sa...

Haha, ja just det, ungarna ser också lika ointresserade ut! Krya på dig!! Snart är det väl vår i England...?

formlek sa...

Vilken bra bild! Tufft med den diagonala linjen genom bilden, de milda färgerna och just minerna när mammor och barn som gör samma sak. Stramt men lekfullt. Pappa fotograf??

30-nånting sa...

Haha, vad härligt att han älskar partaj. Det bådar gott inför framtiden.

Amanda sa...

Tack Tutt!!

Yvonne, JA tack och lov!

>Pappa fotograf??
Yup. Han har blicken.

>härligt att han älskar partaj
JAAA!