fredag 5 februari 2010

Provar, packar, våndas.



Alltså, jag kan tycka att det ligger något fräckt och kul i att köra prinsesstårta. Trasan sitter som en smäck och många av de andra damerna kommer att ha spralligt enfärgat så ... men ... nej. Huden. Den satans blekludna blemmiga förkylningshuden. Orkar jag B.U.S.-a* lite? Hinner jag? Känns helt osannolikt i nuläget. Fan. Jag packar'n ändå. Berättar efter helgen hur det blev.
Nä, det lutar mer åt Tre Kärlekar-looken. Tryggare och bekvämare på en blek frusen schleten typ med torra fläckar. Och bröllop + bebis är ju både fest och ett jäääkla råddande. Chiffong + spaghetti-axelband kanske är sådär smart.
Innan jag fick ett kiddo tyckte jag att par som ville ha barnfria bröllop var störda. Nu tycker jag att dom är omtänksamma genier.
Fast det är klart att The Godfather vill ha sin ögonsten där.
Han och maken kommer väl att se ut typ som vanligt, ie skitsnygga.
Jävla svin.

*Brun Utan Sol.

5 kommentarer:

formlek sa...

Ha det bra på bröllopet!

Arild sa...

Lilla du, du låter inte pigg. Jag tycker att Tre kärlekar blir jättefint OM du matchar Felix med sjömanskostym, då är det ju helgjutet! Alla kommer att titta på och beundra honom; din ev bleka lekamen kommer inte att väcka någon som helst uppmärksamhet :)
Karlarna ser riktigt stiliga ut, men å andra sidan, hur kul och varierad klädsel har de på de här tillställningarna? Måste vara rätt trist och safe.
Önskar dig en himla kul fest! Lite rouge och läppstift så är kvällen biff!
Och tänk på att: "Folk skulle inte bry sig om hur de ser ut om de visste hur lite folk tänker på hur andra ser ut." Nåt sånt:)

Amanda sa...

Tack cuties det ska nog fixa sig.
Parties har en häpnadsväckande förmåga att pigga upp ...

Terése sa...

Du kommer se ut som en filmstjärna i prickiga stassen. Gulleponken med.

Ha kul!

30-nånting sa...

Haha, vi körde barnfritt på bröllopet. Det blev mycket lyckat och alla släppte loss ordentligt. Det ska bli spännande att höra vad du tog på dig till slut. Och att du kryade på dig.