lördag 6 mars 2010

Dagens outfit:

BRÖLLOPSFEST! Utan praktisk klänning och praktiska skor och två skötväskor och barnbilstol och kärra och kräksiga ombyten, och småputt småsjuk son, och talhållande nervös make, och avbruten middag och avbrutna samtal och plågsamt återhållet champagne-sippande.

Men med hälsa på alla fronter och barnvakt och chaufför (fuck tåg och tunnelbana, för en j*vla gångs skull alltså). Taggad så innihelvette. Jag ska fan pussas mot ett träd. Eller under ett träd. Krokus och vårlök. Ja. Så får det bli. Var la jag nu min fuskpäls?

9 kommentarer:

Yvonne sa...

Det ser lite kallt ut...men så sött! :) Hoppas det blir trevligt!

Karstensdotter sa...

Snyggt! Ha så kul det bara går! :-)

CECILIA sa...

Hotness! Ha en grym helg, bröllop är onekligen mycket romantiska.

TUTT sa...

Du är vacker som en dag, käraste du! Och söt som en sockertopp!

30-nånting sa...

Oj vad härligt. Hoppas dagen och kvällen blev fantastisk med råhångel mot/under ett träd. Vem bryr sig egentligen?

formlek sa...

Vi fick en glimt av kvällen på en vitual tour ;-)

Marie sa...

Guuud vad snyggt! Ha't underbart!

Alley Cat sa...

Wow! Damerna på Oscarsgalan borde titta mer på dig...

Amanda sa...

Äsch ni är för snälla. Det är ju bara jag och min medelålderkris (?!).