fredag 12 mars 2010

Det blev ett mandelmarängfjäsk

med drivor av vaniljgrädde.
Gick hem.

7 kommentarer:

Marie sa...

O M G vad gott! Jag är så sugen på maräng att saliven rinnner till...

Michaela sa...

Min chefs chef fyller 60 år idag så det var tårta och kaffe klockan tio på förmiddagen. Bra början på dagen. Valde en citronmaräng-grunka som var obeskrivligt god.

Sockerchock? Och DÄR var hon iväg!

Amanda sa...

Yay!
Säger som jag alltid sagt: Hjärnan går på snabba kolhydrater. Glöm aldrig bort det.
;o)

Alley Cat sa...

Åh va smarrigt det ser ut... Du får gärna komma förbi och fjäska med mig också! *skratt*

Ina sa...

MMmmmm! Ser underbart ut.

Amanda sa...

Sov jädrigt gott efter den gräddinjektionen kan jag säga.

Amanda sa...

Yess, yess, yess!

"Treat 'em mean, keep 'em keen", right?
;o)