torsdag 11 mars 2010

The Godfather fick denna SMS-bild

och anmärkte på Es bristande fräschör.
Själv tycker jag att han står sig bra.
Speciellt med tanke på att det var 05:55 på morgonen.

Jag fick tryna ostörd till 07:45 och det är inte klart vad jag egentligen har gjort för att förtjäna det.
Varje morgon.
Är det möjligen för att jag är en hustyrann som styr med fruktan och rena kränkningar? I så fall är det en metod jag kan rekommendera. Varmt.

Nu: Pizzamackor med skinka och champinjoner och fem kilo cheddar, plus nån annan typ av fjäsk. Det är helt enkelt min plikt.

2 kommentarer:

30-nånting sa...

Haha, det är härligt. E har faktiskt självmant kommit med förslaget att han ska ta varje morgon på helgen för att han ändå inte sover så bra när jag kliver upp med Mira. Det måste ju också vara tyranneri!

Amanda sa...

Låter bra!