måndag 15 mars 2010

Idag är jag tacksam över

1) Att jag har en sån söt karl. Han kinkar som fan men oj vad han levererar när det gäller. Blev nästan rörd.
2) Att jag har ett krejsy-kul jobb (ibland ...).
3) Att Må Bra är ett mycket trevligt magasin och att Anne H är så jäkla duktig och respektfull som journalist - detta* hade annars kunnat bli helt fel och hur tacky som helst.

* Ett litet reportage om mig och E och några andra par - kommer i Må Bra under sensommaren om jag fattat rätt.

Nu är garderoberna fulla av all skit jag bara vräkte in där och mina bara fötter är lilablå av att stå på knä (!) på 95 fotografier. Sexigt värre.

6 kommentarer:

TUTT sa...

Du har en väldigt söt karl som är helt fantastisk. Pössa på'n från Tutt.

Borntoknit sa...

Åh, det ska bli jättespännande att se!

Amanda sa...

Tutt det ska jag, då får han nåt att fantisera om, höhö,

Borntoknit, det blir riktigt bra, det känner jag på mig - tack vare de sköna proffs vi har haft att göra med. Men läskigt personligt var det . Fattar inte att E gick med på't. Men hans öppenhet överraskade mig.

formlek sa...

E verkar ha det mesta - den saken är klar.

Amanda sa...

Utom förhud!
(förlåt jag kunde inte låta bli)

TUTT sa...

HA HA HA HA HA.
HA HA HA.
HA.