måndag 15 mars 2010

Nu blir det blogg light

här hos mig ett tag.
Inte för att jag har slut på blogglädjen eller så, nej nej nej, bloggen är min favvohobby, solklart, alla kategorier.
Men om en månad är det bokmässa i London. Och jag har en lista med deadlines och gojs som jag vill fokusera på som attan innan dess. Plus att Fling-Fling är rolig och aktiv och lekglad som fasen just nu och vi håller på att bygga sandlåda till honom och det är fan som att bygga ett mindre fritidshus.

Hoppas snart kunna dela med mig av lite good shit och storys och blaj-blaj igen.

I övrigt tänkte jag dekorera vårt lilla påskris med sprättmålade himmelsblå + bruna miniägg (lite spräckligt ska jag försöka få till) + knippen av såna här pärlhönsfjädrar.
Dom är små och dunsöta och säljs ofta till folk som sysslar med flugfiske tydligen.
Kan bli fint hoppas jag.

5 kommentarer:

Andasin sa...

Lycka till med allt roligt!
Håller utkik här efter nya inlägg :)

Stycket sa...

Lycka till och skynda tillbaka!

Ingrid sa...

Blir säkert påskens snyggaste ris. Och good luck med allt det andra.
Men kom snart tillbaka!

Marie sa...

Neeej! Jag får redan abstinens! Man borde kanske tala om det oftare, att det är din blogg som är en av dagens höjdpunkter. Nåväl, en månad kan jag väl stå ut.

Lycka till på bokmässan!

Amanda sa...

Fänk jo
fänk jo
snällisar!