onsdag 14 april 2010

Årets första förgätmigej

really, truly made my day.

7 kommentarer:

Yvonne sa...

Här har vi bara tussilago, blåsippor och massa krokus än! Inga förgätmigej (härlig hopskrivning ;)

Amanda sa...

inte illa det heller!

Andasin sa...

Sakta kommer våren i år - underbart! Har börjat längta efter vitsippsfyllda backar, bland det vackraste jag vet!

TUTT sa...

Åh, vilka underbara små blyga som tittar fram! Pöss!

Terése sa...

Härligt med alla vårtecken! Här ligger drivan tjock, men det finns hopp.

Får njuta av ditt blomster så länge.

Ps, nya bloggen är öppen. Vi syns!

Maria Turtschaninoff sa...

På grund av (eller tack vare?!) dig har jag piggat upp mig med en Green Gate produkt idag :-) Den röda lilla kannan med vita prickar. Jag blir glad bara jag ser på den!

Amanda sa...

yippee
yippee
yippee

evri-boddi!