torsdag 1 april 2010

14 kommentarer:

Maria Turtschaninoff sa...

Världens mest pillemariska påskhäxa! GLAD PÅSK!

Yvonne sa...

Hihi, han är faktiskt lik kycklingen jag har på min blogg idag! Samma blick! Ha en skön påsk på er! (nej, så dumt...va hettere? Ha en glad påsk? ;)

Arild sa...

HAHAHA! Vilken superfinurlig liten häxa. Å så söta fräknar! Gla´Påsk igen, då :)

Ann-Katrin sa...

ÅH herre GUD vad han är söt!

De kallar mig Skrållan sa...

Den bilden gjorde min dag! TACK!

e sa...

ååååh, sötnosen! Glad påsk på er också!

Fick förresten ordverifieringen "devens" och misstänker att det är för att jag börjat drabbas av lättare demens ;-)

En Lisa sa...

sötsötsötunge

Alley Cat sa...

Sötaste ungen nånsin tror jag minsann att han är...

Glad Påsk!!!

Jenny sa...

Vilken liten sötis!

Anna sa...

Nejmen gulle!

TUTT sa...

Felix.
Din mamma är inte riktigt klok.
Jag kommer och hämtar dig snart ska du se. ;-)

Linda U sa...

Fotot till studentskylten är klart! :-)
Sååååå söt!

Borntoknit sa...

Nu kommer det att bli den gladaste påsken någonsin!

formlek sa...

pöss!