torsdag 22 april 2010

Dagens författarkofta

är brun och doftar kaffe och försiktig optimism.

8 kommentarer:

De kallar mig Skrållan sa...

Coast?

Jag känner optimismen ända hit!

Amanda sa...

nope
billig skit från NewLook
(coast-kofta + unge herr Klägg = dålig kombo)

>Jag känner optimismen ända hit!
Yay!

TUTT sa...

Anar en liten grön top under det bruna? Och RÖTT nagellack. Busigt!

Amanda sa...

hahaha
ja slamp-nägglera var jag ju bara tvungen att visa upp lite sådär i förbigående...

Camilla sa...

Jag tycker att du ska läsa din egen text under din vackra bild till höger. Jag tror att du har ändrat en mening, men glömde en del ;-)

Amanda sa...

Camilla, jag fattarn'te hur/var du menar? Help! Vad har jag missat?

Camilla sa...

"Mina engelska bilderbok Snoring Beauty.."

Mina engelska borde bli Min engelska eller Mina engelska bilderböcker om jag får vara petig. :-)

(Nu tycker jag att hela ordet engelska ser jättekonstigt ut eftersom jag har skrivit det så många gånger!)

Amanda sa...

Fixat, tack!
Hade jag aldrig sett själv...