tisdag 13 april 2010

Inte så mycket magi

i tillvaron just nu. Jag sitter och fiffar och stryker och skriver om och stuvar och grunnar på ett projekt. Skulle tippa att det är 20-30% chans att jag någonsin kommer att kunna sälja in'et när det är fix färdigt. Jag är medveten om att det här åtagandet är en chansning som jag inte kan tillbringa år av gratisjobb på. Har satt mig själv startskottet för Londons bokmässa som deadline. Det är på måndag. Så nu är det bara att köra på då. Krångla mig ur äckelfleecen och blommiga trasan och långkallingarna kan jag göra en annan vecka. Lite mer engagemaaang i familjen och middagsmaten och vardagensrutinernas allmänna underbara bojor får också vänta.

Tänker mycket på det där braiga nån sa; "Det aldrig blir den bok man hade tänkt sig innan".

2 kommentarer:

Maria Turtschaninoff sa...

Lycka till!
Jag är rätt renons på magi också just nu. Trots att magic is my trade...

Amanda sa...

"magic is my trade"

hihi
det där gillade jag