fredag 23 april 2010

Moget.

8 kommentarer:

Arild sa...

Hahaha. Helt rätt ord att lära sig i späd ålder. Gärna i kombination också. -Hej bajskorv!
-Daddy Bajskorv.
-Bajskorv(s)mamma

Amanda sa...

The possibilities are endless!

Jessica sa...

J LIKE!

TUTT sa...

Vi har likadana timers!!! :-D

Amanda sa...

Great minds, osv etc...

(författaren Linda Unnhem har också - jag apade efter henne...)

adrenalin sa...

Jag vill ha en sån timer, var finns den?

Bajskorv är bra, låter så rejält på svenska, det är mer lamt på Ingrish...poop liksom! Näe, bajskorv it is.

Vi hade länge ett Gubbjävel som Fadern hade fått stora att pussla ihop, folk vek sig dubbla ;)

Amanda sa...

Jag köpte via amazon.co.uk, hör med Tutt eller Linda U!

'Gubbjävel' är fin, hehe.
Håller med, 'poop' är lamt. Men 'turd' är rätt gött, no?

TUTT sa...

Jag köpte min på Cervera, Sverige. :-) Kram!