torsdag 22 april 2010

Två ord:



Varför
inte.

9 kommentarer:

TUTT sa...

Åh. Så fint, vardagslyxigt och cerise! Och jag mindes just hur mycket jag ÄLSKAR ert mosaik-utebord, och typ vill HA eller GÖRA (utopi) ett sånt.

Maria Turtschaninoff sa...

PINK!

adrenalin sa...

Ljuvligt! Me likey.

Borntoknit sa...

Jag tycker att vi gör en överenskommelse. Varje gång du köper skor tar du ett par till mig också. Okej?

Mimmi sa...

SKORNA! JAG DÖR! Kan en vanlig dödlig Sverigeboende få tag i sådana tro?

De kallar mig Skrållan sa...

Åh, jag vill.. vill.. ÄTA UPP de där tre bilderna!

Amanda sa...

Ja det var en mysig eftermiddag!
Felix sopade t o m uteplatsen åt mig ;o)
Skorna är bättre begegnade från ebay, sökte på 'pink mary janes' size 5 (38). Märket är Qube. (?)

Kedjan Schuh i UK har ofta liknande.
Även New Look & Primark, fast jag tycker billighetskedjornas skor ofta är för hårda & högklackade.

30-nånting sa...

Just i dag tror jag, nej jag vet, att jag skulle vilja byta liv med dig. Det ser mycket härligt ut det där!

Amanda sa...

Äsch då.
Mitt liv är 95% gnäll-jobbigt och trööök och småbråk och lyxproblem - och 5% lovely.
Precis som för dom flesta andra. Men varför ska man fokusera på dom trökiga 95 procenten ;o)