lördag 15 maj 2010

Dagens lookalikes.


9 kommentarer:

Terése sa...

Naw. Så söt. Och låren, de där låren. Mm.

30-nånting sa...

Men sööööööt! Och mina föräldrar har en sådan där docka hemma i Huset vid norr. Mira är helt tokig i den. Jag kan bara tänka mig vad hon skulle göra om hon fick lägga vantarna på Flingan...

(haha ordver: fulas) Mäh!

Amanda sa...

Mmm, min syster hade en sån, I love stilen (vi kallade den just för 'baddockan').
Nu vet jag att dom heter 'kewpie' (slang/sammandragning av 'cutie pie' gissar jag).

Amanda sa...

>(haha ordver: fulas) Mäh!

hahaha

CECILIA sa...

Uncanny! Han är galet söt pöjken din, kan man få lägga in en beställning på något liknande tack?

Amanda sa...

Tack Cecilia!!
Tja, en mousy blonde svennemorsa med babyfejs och en svartmuskig gubbe är tydligen en vinnande kombo ;o)

Amanda sa...

ps.
det där lät ju nedsättande på ett sätt jag inte alls avsåg märkte jag nu

menar inte att DU skulle vara ett mousy blonde babyfejs eller att din man är svartmuskig - men VI är ju det

CECILIA sa...

Haha, jag går definitivt under kategorin "mousy blond babyface", men maken är inte direkt svartmuskig. Ganska mörk men lång och smal och världens största smajl. Jag har lagt in önskemål om att Gertrud ska få hans perfekta tandrad och långa ögonfransar *håller tummarna*

Amanda sa...

Det blir bra!
(*hoppas också att min avkomma får makens tandrad*)