torsdag 20 maj 2010

Ett snapshot

från vår baksida, just nu.

6 kommentarer:

Marie sa...

Skicka mig din adress få får du ett eget kalligraferat kuvert. Jag lovar! :) marie[at]kalligrafi.com

TUTT sa...

Vilka fina blå blommor.

Yvonne sa...

På en baksida nära dig! Så härligt det ser ut! Snaps-hot? ;)

Tante Jul sa...

Æsj, du bare skryter! Du VET jo at vi som leser bloggen din bare så vidt har fått løv på trærne og kanskje har måttet klippe gresset en gang, om vi har vært heldige. Hmpf.
Men det var veldig fint :)

Amanda sa...

Marie, jag dånar av din snällhet! Måste få betala för porto på nåt vis, eller göra nån slags byte. Jag mailar.

Tutt, samma klena klematis från kruka på takterassen i Brajtånn. Den har hängt med...

Yvonne, ja det var en fin kväll och snapsen sparar jag till midsommar! ;o)

Tante Jul, jaaa det är klart jag bröstar mig. Eller försöker presentera en balaserad bild av varför jag bor här, trots att det är ett riktigt j*kla skitställe.. ;o)

Maria Turtschaninoff sa...

Snygg baksida ;-)