torsdag 27 maj 2010

SATC2 - Londonpremiären.

NU blir det åka av. Nu leker vi med dom stora tjejerna.
SJP & kollegorna har flugit in och sitter och blir fixade as we speak.

Den här skatan är redo.

Tette är också klar - och supersöt. Lyllos lyllos Herr Tette.
Och Tutt har sin fabulösa outfit förstås.
Yvonne, har du bekvämt på fötterna? Nåt rosa på kroppen möjligen? Det klär dig.
Suz, spirorna to die for på vädring I hope?
Ina, Marimekkon kanske? Den var sååå snygg på dig.
30-nånting, ruska liv i din ljuvliga coola brudklänning?
Adrenalin, lite Patti Smith-stuk? Rock'n roll.
Skrållan, det kvittar ju vad du slänger på dig så funkar det. Apa.
Tante Jul, samma sak med dig. Lufta boobsen tycker jag, dina är fab.
Anna, dina rosa bröllopsskor. No doubt.
Maria, det blir nåt tjusigt och romantiskt, det slår jag mig i backen på.
Jung Form, något grafiskt strukturerat med statement jewellery.
Marie, jag ser dig i en fantastisk mamma-kreation från Gaultier.
Lisa får ta vad du vill till din semesterbränna. Korallrött läppstift brukar passa.
Malin, allt klär en skönhet.
Arild, din underbara rosa med fransar?

Är ni andra klara?
Ja det tror jag.
Behövs ju inte så mycket när man redan har 'det' liksom.

Nu undrar jag bara:
Var i hilvide är våra inbjudningskort?!

13 kommentarer:

Tre stycken sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
De kallar mig Skrållan sa...

I'm with you!

Ta din snygga klänning och kasta dig på planet så minglar vi ikväll!

Amanda sa...

I wish

Yvonne sa...

Jag har faktiskt rosa sockar på mig ;)

adrenalin sa...

Du är skitsnygg i din klänning!!!
Jag har f n. tisha och uppvikta blåjeans, så ja, Patti Smith hade varit nöjd, men för din skull sätter jag på mig den svindyra gröna trasan med jag bar på min disputationsfest och ett par högklackade! Vaaaar är inbjudningskorten???

Tante Jul sa...

Næmen takk! :)

30-nånting sa...

Jaaaaaa, jag har inte ruskat liv i min fina vita klänning ännu så nu är det dags. Kirrar du biljetterna så kommer jag!

Ina sa...

JAAA! Marimekkon it is.

Marie sa...

Jag sk-ter i flygförbudet. Var det London eller Marrakech?

Sofia sa...

nu är jag redo ocksà :-)

Maria Turtschaninoff sa...

Vi är så VIP att vi inte ens behöver inbjudningskort!

Tänk att du visste att jag dras åt det romantiska hållet... Måste snabbt leta upp någon fin ny trasa. Eller sy en. HA! Det tror jag alltid att jag skall göra och sen orkar jag inte.

Amanda sa...

Yay, Sofia, I LOVE IT!!!

Malin, Costa Brava sa...

:D /En av dina beundrare! Hejja dig!