lördag 22 maj 2010

Solbränd skalp

- har alla detta problem eller bara vi med bebishår + grishud?
Men jag är glad ändå.
Nu blir det huckle och skugga och fix med potatissallad och salami och oliver och houmous och andra göttigheter i svala köket.
Killarna grejar med lilla uppblåsbara poolen.
Ska bli SÅ spännande att se Flingan testa utebad för första gången. Helvete vad roligt min syster och jag haft i små plastpooler och vattenspridare.
Vem behöver åka bort?

Och ikväll ska jag och maken ta oskulden på Red Dead Redemption, eftersom vi tillhör den där skamlöst töntiga geek chic-a gruppen vuxna som Fotbollsfrun stör sig så oerhört på. Som är fullständigt bekväma med att bejaka vår barnsliga förtjusning i att leka och spela spel.
Och hänge oss åt vår passion för välgjord underhållning och stååårytelling.

Och det har ju gått okej för oss hittills.
Om man säger så.

7 kommentarer:

Maria Turtschaninoff sa...

Jag tror det är ett bebishår+grishudsproblem - jag har haft det förr och maken lider fortfarande av det :-)

Vet inte vad Red Dead Redemption är för nåt, men låter intriguing. Min man och jag spelar brädspel på tumis.

Jessica sa...

Nope. Inga problem med detta. Men å andra sidan söker jag upp skuggläge så ofta jag kan...

Amanda sa...

Det är det senaste tv-spelet från Rockstar!! (vår favvoproducent av dylika förströelser)

adrenalin sa...

Berätta om RDR är bra, vi är alltid på jakt efter nya bra spel, tillhör också den barnsliga kategorin och det med stolthet!

Amanda sa...

jag har höga förhoppningar

emmet säger att den sämsta recensionen han hittat säger att det är "bra" (övriga använder superlativ)

30-nånting sa...

Bränd skalp - jepp. Bebishår + grishud - jajamensan!

Och jag önskar att jag var lite mer intresserad av spel, men min man håller ångan uppe för oss båda.

TUTT sa...

Nämen!
Du har ju HILKA!