onsdag 26 maj 2010

Ytligt igen: Förlåt mig!

Men h*lvette vilka skator.
Är det alltid så de inbjudna gästerna väljer att se ut på GALAPREMIÄRER i Stockholm?
Eller var det nypremiär på The Crow eller nåt?

Tror Anna Books söta flicka tog hem detta va?
Jaja.
Ungdom är svårslaget. Och en genomtänkt outfit. Fixat hår. Och lite, öh, FÄRG på kläderna kanske?

Nä nu ska elaka avundsjuka Mandis-som-inte-kommer-ut-på-stan-tillräckligt krypa in i kojan igen och lugna ner sig lite.

P.S. Vem är Jessica Almenäs? Min första tanke var: Oj, Linda Skugge har en bystig lillasyster som fått volang-genen.

9 kommentarer:

Lajbanssons leksaker sa...

Hej, Amanda!

Lajbansson här -- ville bara tipsa om en tävling vi har, där du som eminent bloggare kan vinna presentkort på upp till 1 000 kronor ur vårt sortiment av leksaker, trendiga barnkläder och babytillbehör!

Låter det intressant? Läs mer på tävlingssidan på Lajbansson.
Tipsa gärna dina vänner och bekanta, så är de också med och tävlar!


Lycka till med bloggandet!
Med vänlig hälsning,
Lajbanssons leksaker

Arild sa...

Jessica Almenäs , f d modell tror jag och numera boende i Norge, samt häst/travkunnig och framför allt programledare för Let´s Dance!

Jag gillar inte volanger!
Framförallt inte turkosa sådana.

Och Anna Book med dotter. Vilka tanter!

Vid en snabb koll tror jag att jag gillade den svarta klänningen med ett halvt rött hjärta vid fållen, typ. Enkel och effektfull.

De kallar mig Skrållan sa...

Skator var ordet, sa Bull. Konstigt objektiv de måste ha haft ibland, vissa har två tredjedelar överkropp och miniben.

Är inte Jessica Almenäs gift med Runar nu eller är det en annan Jesscia?

Alley Cat sa...

Jessica Almenäs är en fd Fröken Sverige kandidat, om jag nu inte minns helt galet, som är utbildad jounalist främst med inriktning på sport och då travsport i synnerhet. Hurtfrisk tjej. Tvåbarnsmor, det senaste barnet har hon med en av Norges landslagsryttare i hoppning. Hon känns väldigt mycket Agneta Sjödin!

Borntoknit sa...

Volanggen. Ha ha ha ha ha. Lysande.

Försöker själv hitta lämplig trasa att ha på bröllop där alla andra gäster är yngre, smalare och rikare. Suck.

Amanda sa...

Tack för infon sånt här är ju så jädra viktigt! ;o)

Jaa den svarta med hjärtat hajjade jag också till på positivt

Tyckte även hon men halva hövvet bakåtslickat och rosa trasa med feta pälbårder var lite rolig

adrenalin sa...

Cissi Renström Suurna ser ut som hon stoppat buffen i handväskan och blivit ertappad, ha ha. Hon är iofs filmkritiker, men de brukar ju få gå på specialvisningar innan, så hon kunde väl piffat till sig lite?

Amanda sa...

Jag reagerade också på henne. Med oro faktiskt.
Hon är ju en söt tant, varför ser hon ut som om hon ska ledas ut och skjutas i gryningen?

Magnus sa...

Jag tippar nästan på att fotografen haft en dålig dag. Alla ser ju urblekta och platta ut.
Felinställd kamera, "otur" med belysning, eller någon överentusiastisk efterbearbetning.