fredag 4 juni 2010

Dagens utväxt.

"A-meh ååå, gå och färga OM dig människa", säger du.

"Orka", säger jag.

I övrigt vet man att man saknar sonen när man sitter och blir helt drömsk av att klänningen luktar lite svagt av uppkastad mjölk från igår (nej jag tvättar sällan plagg efter en användning, utom underkläder). Tur jag inte har några arbetskamrater med känsliga näsor. Mönstrat är i övrigt småbarnsförälderns bästa vän. Det kamouflerar många blaffor.

Jaha, det var min kafferast på uteplatsen. Tack för sällskapet.
Mot kontoret igen.

(Bilderna på mig själv tar jag med Cameroid.com, med inbyggda web-kameran på bärbara datorn.)

5 kommentarer:

Johannes sa...

Hehe. Inte fattade jag först vad utväxten var utan letade febrilt efter ett extra huvud eller en tentakel eller något. Och så besviken jag blev när jag inget fann och gav mig tid att läsa och då fattade vad det var som växt ut. Pucko mig ;-)

Amanda sa...

"letade febrilt efter ett extra huvud eller en tentakel eller något"

Hehe

Anne sa...

det där är ju ingen utväxt, för sjutton!!!

Jag har fyra månaders nu....
men det skiter jag i för håret behöver vila. så det så.

ps snart närmar sig publicering du vet;)))ska bli så kul att se bild påer, har ju inte sett nåt.kramkramkram

erika sa...

Nej, lite utväxt behövs på sånt där vitt hår. Det blir lite "edge-igare" då. Låt stå! säger jag.

Amanda sa...

tack tack!

ja jag känner mig faktist rätt poppig!

huuu, Anne, vi vet inte ens vilken bild dom valde. vi såg ut som fånar på allihop men det är ju inte så konstigt för det gör vi ju i verkligheten oxå

men jo, om du undrar, och vi har fortfarande "samma arrangemang" och det är SÅ gött för det mesta!

(förlåt internpratet - allt blir snart mycket tydligare i en Må Bra nära dig)