lördag 5 juni 2010

Fina nytillskott på kontoret.


Kalligrafi är konst. Kolla superfina namnkuvertet som kom från enormt skickliga Marie/Kalligrafibloggen!

Och så har jag låtit trycka ut sommargåvan till alla från Jung Form; hennes ljuvliga förgätmigej-foto ("Till dig!" i högermariginalen). Jag använde halvmatt A6-fotopapper som jag hade hemma och ändrade skrivarinställningarna och format på bilden i Photoshop Det blev ett underbart litet kort! Om inte 100% centrerat. Men det ska jag fixa med passepartout.
Ett större tryck hade varit ännu finare, men på det här viset är blommorna nästan i naturlig storlek och det gillar jag.

Båda verken väntar på ramar/bättre placering.
Tusen tack!

3 kommentarer:

Jessica sa...

Det var så lite så...

Marie sa...

Instämmer... det var så lite så... :)

Amanda sa...

Nej det var inte alls 'lite'.

Väldigt uppskattat!