torsdag 17 juni 2010

Min modiga man

som helst av allt skulle vilja sitta under ett täcke och aldrig någonsin synas ställde upp på nåt extremt personligt. För min skull.

Han hade aldrig gjort detta om det inte var fina journalisten Anne som skrev. Hon gjorde något som hade kunnat bli hur tacky och sliskigt som helst till något fint som vi är stolta att dela med oss av.

Resultatet finns på sidan 11 i juli-numret (no 7) av Må Bra. Färgstarkt nummer med fokus på relationer och enkel god mat - precis vad man behöver till semestern.

(E har inte sett tidningen än men det har jag, och jag vet precis vad han kommer att säga:
"HERREGUUU, tog dom DEN bilden, det är SÅ min fula sida! Men det är klart, du ser rätt söt ut och det är väl det viktiga.")

4 kommentarer:

Jessica sa...

Väntar på att nästa nummer ska dimpa ner i brevlådan (jodå, har en prenumeration sen årsskiftet). Spännande.

Anneli sa...

Spännande, det numret måste läsas :D

Maria Turtschaninoff sa...

Nu vet jag vad jag skall skaffa som sommarläsning :-)

Amanda sa...

Yay!
Emma Hamberg och Linda Skugge ä också mä.
Och Anne skitsnygg med rockring.