tisdag 20 juli 2010

Don't ask.

Jag: "Vad tänker du på älskling?"
E: (drömmande) "Idag har jag tänkt mycket på hur det skulle vara om jag var Wayne Rooneys manager. Så som jag är din manager."
Jag: (bestört) "Är du min manager? Är det så du ser det?"
E: (blicken i fjärran) "Ja det är klart. Vem är jag? Är jag Shona? Nej. Inte din PR. Är jag Ari? Nej. Inte din agent. Jag är ju E. Managern."
Jag: (himlar) "Okej, okej."
E: (nöjt) "Jag var i princip ensam på jobbet så jag har dagdrömt nästan hela dan om att jag hade ett peppande telefansamtal med Wayne Rooney efter det här med världscupen."

2 kommentarer:

De kallar mig Skrållan sa...

Ibland är din man så gullig att man bara vill äta upp honom, typ :-D

Amanda sa...

mmm
men det är en 'gullighet' som ibland kan driva en till vansinne

(fast han har inget ont i sig, det ska gudarna veta)