onsdag 14 juli 2010

Förbjuden digitalreklam ansågs för skrämmande

för att sitta uppe i Londons tunnelbana.
Kolla här.

I all sin enkelhet gav den i alla fall mig en skön liten rush.

10 kommentarer:

Sara sa...

Haha! Kan iofs förstå det. Hade jag varit sju och sett den så hade jag inte kunnat sova på en månad.

Amanda sa...

Samma här!

TUTT sa...

Sjukt otäck, kittlande och BRA reklam. Me like.

Amanda sa...

mmm
hade gärna velat se hur det såg ut på stortavlor - hur lång intervallen var

(själva stället suger tyvärr tydligen numera, då är The London Bridge Experience mer spooky/kvalitet för tonåringarna)

Jessica sa...

He-he..den är skitbra. Men som sagt, inte för dom yngre...

Arild sa...

hahaha! den var ju skitcool! kul att skrämma ungarna med :) (mindre kul att ta hand om nervvraken...)

Michaela sa...

Underbar!

Lo sa...

HA!Trodde först att det var du... och förstod den där lilla amerikanska flickan på bussen!
(Bara för att det inte ska låta som att jag vill vara taskig kan jag ju passa på att kommentera ett annat inlägg också - jag tycker verkligen inte att du ser medelmåttig ut - du är ju skitsnygg!)

Amanda sa...

Visst är den bra? Maken beskrev den i ett ord:

"Bu!"

Enkelt & effektivt.

Lo, det var snällt sagt, tack! Haha, jag tyckte också att hon modellen som var "vanliga" Queen Mary var lite lik mig. Snäll rund feja.

Lisa sa...

Fy fasen, hade jag sett den där i tunnelbanan hade jag skrikit rätt ut. Det sög till i magen då jag såg ansiktet förvandlas - *Rys*. För säkerhets skull hade jag stängt av volymen på datorn med... urk, även om det nu inte behövdes :)