fredag 16 juli 2010

Fredagsflärd.

Har varit på fotvård/pedikyyyyr för allra första gången och måste bara säga: ÅH!
Så jävla VÄRT.
(Gillar inte 'treatments' annars, tycker det är mer stressande än avkopplande.)

Och så måste jag visa upp årets is-i-magen-reafynd.
Från £79 (886 kr, hahaha, GLÖM DET)
till £55,
sedan ner till £25 (här).

Men så hittade jag den av en slump för £7 (78 kr!!!) i en liten märklig ebay-shop - bara ett ex, helt ny, med etiketter & allt.
Vad kan jag säga.
It was meant to be.
E (som gillar färg på mig) gjorde två tummar upp.
En tumme för trasan och en för mina kusligt skickliga shopping skills.
Och ja, jag är numera ebay-frälst.

9 kommentarer:

Ann-Katrin sa...

E har rätt. Den var SUPERSNYGG på dig, frun!

Amanda sa...

TACK!

adrenalin sa...

Ha, den är snyggare på dig än på modellen! Grattis till lyckad shopping :)

Amanda sa...

haha
merci!

Snyggare vet jag inte men hon är definitivt för lång för den
(finns bara one size)- det blir ju empir/kortkort mammaklänning på henne

De kallar mig Skrållan sa...

Två tummar upp från mig med! Läcker!

Var på mitt livs första fotvård för en vecka sen och håller med dig, SÅ VÄRT! Har tittat på mina fötter typ tusen gånger sedan dess och för första gången tyckt att de ser fina ut :-)

Ordverifieringen är förresten "Subblund". Låter som en karaktär i ett buskisdrama.

Amanda sa...

SUBBLUND
hahahaaaa
I love it

Han är den sunkiga specerihandlaren som lägger in gurkor i onämnbara vätskor och nyper kassatjejen i rumpan, right?

CECILIA sa...

I'm addicted to pedikyr, man känner sig alltid lite finare om fötterna är fina. Var precis och fixade innan nedkomsten, så nu sitter jag här med kolsvarta, blanka tånaglar!

Terése sa...

Ze Ztylizta Tette bugar och kysser marken där du går. Totalt blown away av dina shoppingskills.

And ze dress, oh my - ZE DRESS!

Maria sa...

Det var fyndigt!! Fint med färg!