tisdag 20 juli 2010

Just nu finns det ingenting så avkopplande

för mig som lite nagelfix hemma.
Pulsen går ner påtagligt.
Vet inte varför.

Kanske för att lackandet kräver total koncentration.
Kanske för att man bara MÅSTE sitta stilla en stund efteråt, trots det fenomenala snabbtork-överlacket Seche Vite (som jag vill rekommendera till alla).
Kanske för att det är fullständigt nyttobefriat och kittlar njutningscentrum?

Hur som helst. Nu är jag luuugn och fin.

(Lacket på bilden är två lager av OPIs "Got a date to-knight". Världens bästa bubbelgumrosa, och ger mig enorm tillfredställelse.)

5 kommentarer:

Jessica sa...

Bra tips. Ensam hemma?

Amanda sa...

Ja

Jobbar

(F på dagis)

lackade på lunchrasten

Blackm sa...

Hamnade här på din blogg ( som jag gillar skarpt!) Speciellt när ni är på upptäcksfärd mot det speciella huset..

Precis vad jag hade tänkt att göra ikväll, lacka tånaglarna fina,men sen försvann tanken tills jag hamnade här, kom på att det var ju det jag skulle göra=)Händer ytterst sällan.

www.svartam.blogg.se

Amanda sa...

Hej du!
Tack för fina ord. Jag får jättemycket inspiration från bloggar, i stort & smått. Lacka lugnt!

Caroline/StyleFile sa...

fin färg!