söndag 11 juli 2010

Tantbeteenden.

Nya grejer hos mig själv. I like.

- Ökat intresse för blommer. (Ja jag säger blommer för det gör Jugge.)
- Ökat intresse för ornitologi.
- Skäller högt på alla äckliga jävla störda flugjävlar (preciiis som mamma).
- Flirtar allvarligt med tanken på en tomtesamling.
- Berömmer personalen i kvartersbutiken när dom "plockat upp allt nytt & gjort fräscht".
- Har fått en liten darrning i huvudet. Det ligger i släkta.
- Har minst lika många +50-väninnor som +30-väninnor.
- Fascineras skamlöst av kändisars barn, vad dom heter och vad dom har på sig. Detta gäller även grannarnas barn och barnen på Flingans dagis och alla bloggvänners barn. Och jag är inte alls intresserad av barn ijenklien juh. Tycker överlag att alla är "himla fina", speciellt Maria Montazamis, och då tänker jag alltid lite självförhärligande och liksom skrockande för mig själv; "Ja, se där, svennebrud + svartmuskig man = fina kids! Det är jag och Maria."

2 kommentarer:

Yvonne sa...

Men blomintresse är väl ingen tantgrej..? Det ligger nog i generna på nåt sätt..Men intresserad av barn...hmm..det blir jag nog aldrig...

Amanda sa...

kanske tycker jag det för att jag var helt ointresserad när jag var yngre?