torsdagen den 12:e augusti 2010

Jag söker inspiration

till nytt visitkort.
(På mitt gamla har jag mina inky girls/Ruby & Rosie men det känns inte helt representativt för min vuxna verksamhet och skrivköret. Vill dessutom ha en trevlig mönstrad baksida.)

Dom kommer att bli matta, på ganska grovt akvarellpapper (jag trycker ut själv hemma och min bläckstråleskrivare är grymt bra på att återge akvarell så nåt sånt inslag vore kul).

Nån som kan tipsa om nåt snöggt ställe att leta please?
Jag vill bli grafiskt kåt* helt enkelt.

*Uttryck myntat av min fina klasskamrat Henrik på Reklam och Dekorationslinjen.

3 kommentarer:

momo sa...

Alltså, här finns ju långt ifrån bara grafisk form, men min favvoinspirationsida är iaf www.ffffound.com

Högt och lågt, alltid något nytt och konstigt eller snyggt eller båda! Hoppas du gillart!

Amanda sa...

Tusen tack, jag gillar! (även om jag fick lite ont i hövvet av den coola rörliga grafitin)

Sisters in Yarn sa...

www.grainedit.com
Om man gillar vintage-stuket.