fredag 6 augusti 2010

Linfrökex

som bannemej blev godare än småkakor.
Till och med kräsne Felix gillade.
Och tacka för det, med 100g schmööör till 30 kex, och både socker och salt i degen. Just the way I like it.
Har varit sugen på att testa sedan jag såg det här receptet hos skrivarmamman.
(Fast jag tyckte dom behövde lite mer än 20 min i ugnen.)

Detta blir vår vickning till kvällens film.
(Efter biff & svampravioli, och glass med hasselnötsmarängerna.
Och After Eight-en då.)
Färska fikon och stark cheddar till det.
Ja? Bra bröllopsdagsfjäsk?

5 kommentarer:

Jessica sa...

Jag provsmakar....-Mmmm...det satt fint ;O

Amanda sa...

Men hörru ta ett TILL
jag INSISTEEERAR

Jessica sa...

Åokidåoki.

Jessica sa...

*slurp*

Maria Turtschaninoff sa...

Jaa, det duger verkligen! GRATTIS på bröllopsdagen! Och de där kexen ser smaskiga ut. Jag vill å.